Ofte stilte spørsmål

Har du spørsmål? Se etter svarene her – hvis ikke sender du oss en e-post til post@boligstylisten.no!

Ordre og behandling

Har ordren min gått gjennom?

Når vi mottar ordren får du en ordrebekreftelse på e-post, så sjekk at du skriver inn riktig. Hvis den ikke er i innboks eller i søppelfilteret, kan du bestille på nytt.

Betaling

Hvor taster jeg inn rabattkoden?

Dette gjør du i handlekurven eller kassen før du sjekker ut under “kupongkode”/ “rabattkupong”!

Jeg klarer ikke å betale med kortet mitt!

Sikker betaling krever Java i nettleseren for å få tilgang til BankID. Prøv en annen nettleser hvis det ikke fungerer – hvis ikke har vi alltids faktura!

Kjøpet mitt blir ikke godkjent av Klarna, hvorfor det?

Kredittvurderingen blir basert på din tidligere betalingshistorikk hos Klarna, beløpet du ønsker å handle for og ekstern informasjon fra kredittopplysningsbyrå. Dersom kjøpet ikke blir godkjent med faktura eller delbetaling, kan du selvfølgelig betale med kort!

Hvordan kan jeg betale?

Du betaler gjennom Klarna, enten direkte bankoverføring eller ved faktura.

Henting, frakt og levering

Kan jeg hente varene selv i Bergen?

Ja, bare ta kontakt med oss per mail så ordner vi en avtale for henting!

Når kommer pakken min?

Det tar cirka 1-3 virkedager dersom ikke annet er oppgitt.

Hva koster frakten?

Ved ordre inntil kr 1000,- koster frakten 99 kroner. Ved ordre over kr 1000,- betaler vi frakten!

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken på Posten?

Etter to uker blir pakken sendt tilbake til oss, og du mottar et gebyr som dekker våre fraktkostnader.

Det kommer ikke opp noe når jeg taster inn kollinummeret på Posten!

Det tar litt tid før pakken blir sporet, så prøv å vente noen timer og prøv igjen.

Hvor er pakken min? Jeg har ikke mottatt hentelapp.

Postkontoret har ansvar for å sende ut hentelapper når de mottar pakkene, men dette kan av og til ta litt tid. Du kan forsøke å dra på postkontoret med sporingsnummer og navn dersom det har gått rimelig tid og du forventer at pakken har kommet!

Bytte og retur

Kan jeg bytte varen eller få en tilgodelapp?

Ja, så klart! Gi beskjed til oss så legger vi av den nye varen du vil ha mens du returnerer den gamle varen. Frakten må imidlertid dekkes av kjøper.

Jeg angrer på kjøpet!

Du har angrerett i 14 dager fra du mottok pakken. Du må selv betale porto dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, og produktet må være uåpnet, uskadet og i originalemballasje.

Varen er blitt skadet under transport!

Ta kontakt med oss! Ta bilde av varen og emballasjen og send det til oss sammen med ordrenummeret på post@boligstylisten.no merket “retur”. Hvis du oppdager at varen er skadet på postkontoret, kan du nekte å motta den slik at den blir sendt i retur til oss, og deretter underrette oss om dette.

Koster det noe å returnere en vare?

Du må selv dekke porto frem og tilbake.

Kan jeg returnere salgsvarer?

Ja – du har returrett på alle varer så lenge de er uskadet og uåpnet i originalemballasje!

Har dere mottatt min retur?

Du får en bekreftelse på e-post når vi har mottatt din retur! Dette kan noen ganger ta litt tid, men hvis du ikke hører fra oss innen to uker bør du ta kontakt.

Link til angrerettloven og forbrukerkjøpsloven